Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: nivelkivut sytojen jälkeen
Kesätervehdys kaikille!Samassa veneessä ollaan näköjään kaikki.
Autosta nouseminen oli hyvä esimerkki.
Aina kun istuu pidempään tai aamulla herätessä on kävely hetken aikaa melkoista köpöttelyä. Mies vitsailee, ja lupasi ostaa minulle seuraavaksi sellaisen perässä vedettävän ostoskärryn niin etten erotu muista raihnaisista.
Jonkun verran menee buranaa, mutta ei paljon. Lähinnä ihan jalka-, kylki- ja lantiosärkyihin, ei niinkään nivelvaivoihin.
1-v-kontrollissa kaikki hyvin. Myös syövän merkkiaineet tutkittiin, niissäkään ei ollut mitään. Punasoluja on ilmeisesti liian vähän ja ne ovat liian isoja.
Lymfaterapia toimii hyvin. Nyt olen vielä kääreissä, tai siis käsi on, ei mitenkään miellytävää näillä helteillä. Parin viikon päästä saan tukihihat ja -käsineet, sitten pitäisi helpottaa.
Nyt olen kesälomalla, suoraan kaikkien sairaslomien jälkeen. Töihin ma 8.8. käytännössä 14 kk tauon jälkeen.
Terveisin Maarit
- nivelkivut sytojen jälkeenteituri
- Re: nivelkivut sytojen jälkeenKarhutar
- Re: nivelkivut sytojen jälkeenkultsikki
- Re: nivelkivut sytojen jälkeenTulevaisuus?
- Re: nivelkivut sytojen jälkeenMaarit65
- Re: nivelkivut sytojen jälkeenvuorikettu