Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: En lähde Kanarialle, vaan leikkauspöydälle

Hei!
Viestisi palautti niin hyvin mieleeni kevään 2011 tapahtumat. Itse olin mieheni kanssa Kanarialla helmikuussa 2011 ja löysin sielä suihkussa ollessani patin rinnasta. Sen lisäksi olimme tyttäreni kanssa suunnitelleet jo pidempään lomaa Barcelonaan ja ennen kyseistä Kanarian matkaa varasimmekin jo Barcelonan matkan keväälle 2011. Se matka on yhä tekemättä, mutta kyllä me sinne vielä lähdetään :) . Korjausleikkausta nyt odottelen. Vuosi 2011 oli minun rintasyöpävuoteni, nyt tunnen jo kulkevani valoa päin. Monenlaisia tunteita sairaus on aiheuttanut ja tunnekuohujakin. Mutta ehkä tämä on jotain myös antanut, sen ainakin olen itsestäni huomannut etten stressaa niin pienistä, nyt joulunakaan en niin häiriintynyt pienistä sotkuista kuin ehkä aiemmin olisin tehnyt. Itselleen pitää olla armollinen, ei kannatte vaatia itseltä liikoja ja vertaistuki on tärkeä.
Tsemppiä kevääseen sinulle !
ams65 | 12.1.2013 klo 22:07:03