Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: En lähde Kanarialle, vaan leikkauspöydälle
Hei !Oli pakko kirjoittaa, kun tuo Kanaria on mulla haaveissani,kunhan saan hiukseni takaisin.
Mulla oli viimeinen sädehoito 3.10. 2012. Kaikki alkoi tammikuussa.Mammografiassa ei löytynyt mitään, mutta itse vaadin lisätutkimuksia ja sain rintasyöpädiagnoosin. Maaliskuun 1. pvä leikattiin vs.rinta kokonaan ja 11 imusolmuketta kainalosta. Huhtikuussa alkoivat kolmen viikon välein sytostaattihoidot 3x Taxotere ja 3x CEF. Sytostaatit eivät tehneet mulle muuta, kun pari päivää hoidon jälkeen tuli ihan kuin krapula / darra. Kortisonit helpottivat ja turvottivat valtavasti. Sitten oli kuukausi väliä ja alkoi viisiviikkoa, viitenä päivänä viikossa sädehoito. 22 sädetystä iho kesti melko hyvin, kolme viimeistä polttivat nahan palovammoille. Nyt aloitin Tamofen hormoonilääkkeen ja sain allerisen ihottuman koko kroppaani ja lääke laitettiin tauolle kolmeksi viikoksi.
Paluu terveittein kirjoihin on alkanut ja sain myös hoitojen aikana 25kg lisää ja hiukset lähti kokonaan. Nyt sitten koetetaan laihduttaa ja kasvatella hiuksia takaisin. Harmaata näyttää pukkaavan...no 14.11. ollaan jo 52 -vuotiaita. Toivottelen sulle tsemppiä ja uskoa paranemiseen. Kirjottele kuulumisia, ollaan tukena taustalla.
- Re: En lähde Kanarialle, vaan leikkauspöydälleTellu2012
- Silkki sanoi sen tärkeimmän: Älä pelkää !syövästä parantunut