Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Millaisia kokemuksia hoitojen jälkeen?

Viimeiset hoitoni sain huhtikuussa. Kaikkiaan minulle annettiin 2 x taxo ja kerran cef. Hoidot lopetettiin koska jouduin joka hoitokerran jälkeen sairaalaan clostiridium suolistobakteerin takia. Nyt olen syönyt Femaria kohta kuusi kuukautta.
Alkuun olin tosi onnellinen, koska tavallaan siirryin terveitten porukkaan. Kesä meni hyvin tukkaa kasvatellessa ja kuntoutuessa. Kunnossa ei tosiaankaan ole mitään vikaa. Kuntoiten jumpaten ja tanssien.
Nyt minä kelaan niitä alkuaikoja, ts. vuosipäivä lähestyy siitä, kun löysin möykyn rinnastani, kävin terveyskeskuksessa ja sain tuon "rintasyöpätuomion". Mitä lääkäri kertoi, miltä tuntui mennä tarkempiin tutkimuksiin ja leikkaukseen. Toinen rinta poistettiin. Onko niin, että minä käsittelen näitä asioita vasta nyt; olin sulkenut kaikken pois aikaisemmin ja keskittynyt pelkästään hoitoihin. Onko teillä muilla tällaisia kokemuksia.
Ja vielä yksi kysymys: te jotka käytättä Femaria, oletteko huomanneet sen vaikuttavan mitenkään sukupuolisiin suhteisiin?
t. raideri
raideri | 20.11.2010 klo 23:39:54