Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Lisääkö syöpälääkitys benigni-kasvainten kehittymistä..?

Olen miettinyt myös tuota samaa. Munasarjoista ei ole tosin mitään löytynyt, gyne ultraa ne kerran vuodessa. Kovin ovat kutistuneet tosin. Olen syönyt 5 vuotta Tamofenia ja keväällä aloitin 2 vuoden Femarin. Toivon, ettei keksitä enää jatkoksi mitään uutta lääkettä, toivoisin pääseväni eroon tästä vaihdevuosihelvetistä viimein.

Minulle ilmaantui patti soliskuoppaan oliskohan 2 v sitten. Ohutneulanäytteessä ei ollut kuulema mitään vaarallista. Maksasta löytyi hemangioomia, samoin pernasta. Kumma kyllä, tätä en ole aiemmin tiennyt. Sanottiin, ettei tarvitse seurata, eivät kehity pahanlaatuisiksi.
En älynnyt kysyä, ovatko ne ehkä Tamofenin aiheuttamia.

Niin paljon asioita jää kysymättä! Ikuisesti varmaan jää vaivaamaan sekin, että miksei minulle annettu sitä Neulastaa kun jouduin sairaalaan Taxojen jälkeen. Tuntuu, ettei kehtaa enää kysyä. Jälkitarkastuslääkärit ovat niin hätäisiäkin :(

-kukkamaaria
kukkamaaria | 11.10.2009 klo 14:07:14