Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Lisääkö syöpälääkitys benigni-kasvainten kehittymistä..?
Kiva kun joku muukin näitä tällaisia pohtii. En missään tapauksessa halua, että kukaan ahdistuu näistä mietteistäni! Sehän olisi vähän pelottavaa, jos julkisesti lääkäri toisi esim. näiden syövän jälkihoitolääkkeiden, antiestrogeenien kohdalla sen seikan, että esim. munasarjakasvaimia voisi kehittyä. Aion jatkossakin tuota Arimidexia syödä, koska se on kuitenkin tehokas lääke.Menen kuitenkin ystävällisesti tiukkaamaan tässä piakkoin eräältä pätevältä syöpälääkäriltä näitä asioita, jotka minua nyt askarruttavat.(Tuo lääkäri oli tukenani silloin kun elin sitä akuutti-aikaa) Tuo benigni-kasvaimeni, joksi se nyt luokiteltiin ihan ilman verikokeita, voi ajan oloon muuttua maligniksikin. En aio kylläkään käpertyä syöpäpohdintoihini liikaa vaan elän tässä suhteellisen onnellisena. Työelämässä tykkään olla ja nautin tästä syksystä. Johtajat sekä monet työkaverini tietävät minun sairaustaustani. He ovat niin ihania, että eivät ruodi minua vaan he kunnioittavat tasapäisenä työkaverina. Mutta minulla on oikeus saada vastauksia asiantuntijoilta, jotka ovat sitä varten! Siispä otan asiani puheeksi lääkärillä.
Tovotan kaikille lämpimästi sitä parasta, mitä tässä itsekukin tahollamme tarvitsemme. Minulle tämä palsta on yksi tärkeä vertaistuen kanava.
Viime aikoina on tullut tarve, että voi jos voisin auttaa, tukea ja lohduttaa edes yhtä rintasyöpään sairastunutta naista! Haluaisin vain rohkaista häntä, tuntematonta kanssa-sisartani.
anuliisa
- Re: Lisääkö syöpälääkitys benigni-kasvainten kehittymistä..? anuliisa