Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jatkohoidot

Hei!
Löysin nämä sivut tässä viettäessäni sairaslomaa. Eli takana 11 päivää sitten rinnan poisto ja kainalon tyhjennys.tsemppiä sinulle! Leikkaus menee yllättävän hyvin ja kivut ovt vähäiset varsinkin haavan alueella niitä tuskin tuntee. Mutta kun tulet kotiin muista ne fysioterapeutin jumppaohjeet, itse en tajunnut niiden tärkeyttä ja se ainoa ongelma mikä minulle tuli, alkoi se nesteen kerääntyminen mikä sitten taas aiheutti käden liikeradassa ongelmia. Mutta punktiot onneksi on keksitty ja sekin on kivutonta.itse olen myös kolmen lapsen yh ,18v, 13v ja 8v, mutta kerroin lapsille rehellisesti asiasta ja myös siitä kuinka hyvät hoidot nykyään on. Ja tänään kävin jo ensimmäisen kerran spinningissä. Kaikki jatkohoidot on tulossa ja niistä toivoisi kovasti tietoa, esim näin naisellisesti hiusten lähdöt ja kuinka jaksaa arjen pyörittää, koska apuja ei täällä ole kuin lapset. Muta tsemppiä, leikkaus menee yllättävän hyvin ja muista se jumppa! Ja tyttösi ymmärtää asian, itkekää yhdessä, niin meillä tehtiin, mutta jo taas kaikki tappelee ja laiskottelee samaan tapaan kuin ennenkin. Hei, kuitenkin me ollaan se sama äiti!!!
tuulia | 1.9.2007 klo 22:05:13