Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jatkohoidot
Hei vaan kaikki ihanat naiset-kanssasisaret.Olenkin tässä viime aikoina ollut hiljaisesti ,( sivut olen kuitenkin lukenut joka päivä),odottaen sitä ensikäyntiä Sädehoitoklinikalla .Olen mä kylläkin puuhastellut ,eli tehnyt PientäPintaRemonttia ,siel mun entisessä asunnossa ,jotta saatais myytyä se nopeasti.(tulee muuten siihen ohjelmaan). Joten ajoitus osui ihan nappiin .
Nyt asiaan:Tänään sitten selvisi se minun "pakettini".Joku koe (paperit)oli unohtunu Jorviin jonkun pöydälle , nyt ne sitä sitten tekee. Joten hoitoni alkavat 10.9 .Mun satsini olis
3 x Doketakselin + Herseptin , jota annetaa kolmen viikon välein.Sitten mä saan sitä "ihanaa" CEF ,myös 3 viikon välein .(Eiks toiset teistä saa sytoja joka viikko????)Näitten jälkeen saan sädehoitoja 25x , + 5 x ylimääräistä syöpäkohtaan .Sitten lopuks vielä jotain hormoonia , mut sitä mä en enää muista mitä se oli ,mun aivot ei enää pystyny ottamaan mitään lisätietoa vastaan .
Minultahan leikattiin 9.7 ,osapoistona 9,5 mm duktaalinen karsinooma ,mutta ympärillä oli paljon esiastetta .Gradus 3 ,Her +++ ,ER 25% , PK 10 % ,hormoonireseptori heikosti positiivinen . Joten kyllä mä teidän , melkein jo rannalla olevien perässä tulen , siis samoja latuja vai pitäiskös sanoa aaltoja kuljen ,kun kerran samassa veneessä ollaan .
Silti Positiivisena edelleen , vaikkakin vähän sydän syrjällään
- Jatkohoidotpistaasi
- Re: Jatkohoidotkevätmieli
- Re: Jatkohoidotpistaasi
- Re: Jatkohoidotkutri
- Re: JatkohoidotMeriTuuli
- Re: Jatkohoidothannakaija
- Re: Jatkohoidottuulia
- Re: Jatkohoidotpörrö
- Re: Jatkohoidotpistaasi
- Re: Jatkohoidotliikkeelle