Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uusi rinta poistetun tilalle
hei,Voin ihan heti sanoa, että ehdottomasti kannattaa!!!!
Minulta poistettiin 2005 vasen rinta ja kainalon imusolmukkeet poistettiin kaikki. Nyt minulla on uudet ihanat rinnat! Vuosi leikkauksesta minulle tehtiin LD leikkaus, jossa selastä käännettiin pala lihasta ja nahkaa rinnaksi.<lihaksen alle laitettiin vielä silikonia.Olin kuukauden saikulla. reilu puoli vuotta sitten toinen rinta pienennettiin ja rinnoista muotoiltiin samanlaiset ja silikonirintaan tehtiin samalla nänni. Siitä olin sairaslomalla kolmisen viikkoa. Sairasloman pituus riippuu siitä mitä työtä tekee, minä puhetyöläisenä pääsin nopeasti takaisin.Nyt olen pari kuukautta sitten käynyt vielä tatuoimassa nännipihan...siis TAYS:ssa.
Nyt rinnat näyttävät hyvältä..eikä edes tarvitsisi pitää rintaliivejä..mutta minä olen ostellut niitä intoa piukassa.. nättejä, naisellisia...kun muistelenkin proteesiliivejäni niin oikein hirvittää..kalliita ja rumia!
terveisin onnellinen nöpötissi -61!
- uusi rinta poistetun tilallesirkku66
- Re: uusi rinta poistetun tilallekarlip11
- Re: uusi rinta poistetun tilalleelämänkulkija
- Re: uusi rinta poistetun tilallePipla Hörö
- Re: uusi rinta poistetun tilalleLeenastiina