Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
NIIN PALJON EPÄONNEA!
Heippa teille kaikille!Minulla tämä kyseinen "juoksurata" alkoi vuonna 07. Sen jälkeen mentiinkin sitten lujaa ja täysillä; kaiken mahdollisen hoidon sain, sytostaatit muuten ok, mut Taxoterestä olis kuolema tullut jollei olis hoitaja vieressä ollut vasta-aineen kanssa... kaiken kamalan jälkeen (oli hoitaja myös yhtä "ihmeissään") kuulin häneltä; Tämän takia tässä seistään... kyllä se hoitaja oli yhtä hädissään kuin minäkin, siinä tilanteessa!
Ja jotta tämä kauhukertomus... :) ei vielä loppuisi, siirrympä korjausleikkauksen puolelle!.
Tram leikkaus; menin sairaalaan.. oli leikkaava kirurgi paikalla. Ensin piti seistä.. hän piirsi tussilla (miettikää miltä piirtävä paksu tussi tuntuu iholla.. sen kanssa vedetään yli mahan ja sen terveen rinnan, ei tunnu mukavalta nännin kohdalta...ja kun hänelle sanoo etten kauheesti haluais pienentää, hänen kommentti on;"Tämähän on ihan riippuva rinta. "Ja just... sanoppa siihen sitten jotain, Paikalle tuli, minut myös leikkaava naiskirurgi jonka jälkeen olin leikattava lihanpala siinä lavitsalla, sain kuulla ihoni väristä, suonista joita ei löydy... jne.
Arvatkaa mitä tein kun huoneeseeni pääsin, menin vessaan ja itkin.
Ja jotta se ei siihen loppuisi, minulle tehtiin tosiaan se Tram leikkaus... leikattiin 1.kerran (leikkaus kesti 7 tuntia) sitten korjattiin 2.leikkauksessa.. eikä sekään mennyt putkeen, joten tuli 3.leikkaus (jossa jo leikattiin jalasta lisää suonta) mutta taas aamulla kutsui leikkaussali...
Pääsin sitten kotiin, mukanani lähete kotipaikkakunnan hoitoihin, piti käydä joka toinen pv. suihkutella ja hoitaa tuhannesti valuvia haavoja... oli asiantuntijoita, jotka katsoivat että kaikki hyvin.... minä itse eri mieltä kun ei paita pysynyt kuivana, kun vaan valuu.. vuotaa.
Menenpä sitten leikanneen kirurgin vastaanotolle.. hänen kommentti; "KOSKA TÄMÄ ON TÄMMÖISEKSI MENNYT?" ja just, en oo muuta ku jatkuvasti hodossa käyny!
Eipä siinä sitte muuta ku taas takasin ja leikattavaks, poistettiin mitä oli menetetty....
Tästä syystä tuo otsikko. Täytyy myöntää et oon aikas väsynyt tähän meininkiin :(
- NIIN PALJON EPÄONNEA!virtanen
- Re: NIIN PALJON EPÄONNEA!mummotauti
- onnea!Tarutar
- Re: onnea!perrectum
- Re: NIIN PALJON EPÄONNEA!valokki
- Re: NIIN PALJON EPÄONNEA!Karhutar