Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Eikö saisi olla iloinen ja onnellinen? / vinkkejä kiitos
Hei,itse olen törmännyt valitettavasti samanlaiseen kohteluun, erän mieheni tuttava on jo selvästi haudannut minut, sain pikkujouluissa kuulla kommentteja tyyliin, "on se varmaan kamalaa kun tietää, että kaikki loppuu eikä voi suunnitella tulevaisuutta". Vastasin hänelle, että niinhän se meillä kaikilla, kukaan ei täältä ole hengissä selvinnyt. Miten voit olla noin hyvässä kunnossa ja mikset ole masentunut-kommentit ovat valitettavan yleisiä. Huomaa, että sellaiset henkilöt eivät itse ole kokeneet mitään oikeita ongelmia elämässään, en voi kuin sääliä heitä. Itse mietin asioita niin, että on parempi keskittyä asioihin, joihin itse voi vaikuttaa, tämä tauti menee omaa rataansa , minä voin vaikuttaa vain pieneen osaan siitä, mutta asenteeni ja tunteeni ovat hallinnassani. Onnellinen voi olla vaikka syöpä syökin keuhkojani, rakastamisen taito ei ole minnekään kadonnut.
Vaikka muiden puheet loukkaisivatkin, ollaan vahvoja ja rakastetaan ja nautitaan elämästä.
t.Kaisa
- Re: Eikö saisi olla iloinen ja onnellinen? / vinkkejä kiitosKristitty Lilja
- Eikö saisi olla iloinen ja onnellinen? / vinkkejä kiitoskaisa62