Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: jälkikontrollit
Hei MamoMinulla on biologisesti aggressiivinen syöpä, ja eipä minullekaan tarjottu muuta aikataulua kuin kontrollit vuoden, kolmen vuoden ja viiden vuoden välein leikkauksesta. Näistä ensimmäinen on syöpäpoliklinikalla, loput ilmeisesti aluesairaalassa radiologian osastolla. Tutkimusten sisältö ja laajuus taitaa olla yksilöllinen, mutta mammografia ja verikokeet ainakin tehdään.
Olen suunnitellut, että yksityisesti kävisin 2. ja 4. vuonna mammografiassa, ja verenkuvaa ja maksa-arvojakin seuraisin yksityisesti vuoden välein. En jaksa alkaa säätää SatKS:n syöpäpoliklinikan kanssa mitään, koska siellä ei yksinkertaisesti olla kiinnostuttu hormoninegatiivisista rintasyövistä - tai näin minä ainakin olen saamani lääkärin palvelun kokenut.
Oirepoliklinikka tietenkin toimii, ja sinne voi olla väliaikoinakin yhteydessä. Niin ikään Syöpäyhdistykseltä saa hyvää neuvontaa ja tukea.
Tsemppiä viimeiseen cef:iin!
T. Karhutar
- jälkikontrollitmamo
- Re: jälkikontrollitKarhutar
- Re: jälkikontrollitKisuliini
- Re: jälkikontrollitKisuliini
- Re: jälkikontrollitKesätuuli