Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: jälkikontrollit

Moi Karhutar,
mä olen kanssa voinut ihan normaalisti sytojen jälkeen, lukuunottamatta noita suun vaivoja. Olen sauvakävellyt ja lenkkeillyt sellaiset 40km viikossa ja olo on hyväkuntoisen tuntuinen. Niinhän se varmaan on, että sitä kaikki luulee tulevansa kuolevan näköiseksi harmaaksi vetämättömäksi, oksentelevaksi eläväksi ruumiiksi kun saa tietää sairastavansa syöpää. Siitä on vaan saanut sellaisen kuvan. Televisio-ohjelmat yms. tramatisoivat näillä syöpäjutuilla ilmeisesti liikaakin ja niistä jää mieleen vaan nuo kamalimmat, ja sitten sitä odottaa itsensä kokevan saman. Multa ei oo tukka edes lähtenyt vielä vaikka kolme taxoa on jo takana. Vähän päälaelta on harventunut mutta ei sitä huomaa kun laittaa sen. Kulmakarvat ja ripset edelleen paikallaan, enkä ole huomannut niiden harvenneen. No alapää alkaa olla kohta kun pienellä tytöllä, eipähän karvat hikoiluta ainakaan tän muun mummohikoilun rinnalla, edes jotain hyötyä.
Onhan se ihan mukavaa kun voi nauttia elämän antamista pienistäkin asioista vaikka sairastaakin. Niistä on vieläpä oppinut nyt vasta nauttimaan, ennen se oli itsestään selvää!
Ole vaan tyytyväinen, että jaksat pitää itsestäsi ja kunnostaso huolta se auttaa jaksamaan tän putken läpi ja toipumaan nopeammin. Iloitse kasvavasta tukasta ja silmäripsistä, eikös se kerro elimistön ihmeellisestä kyvystä toipua sytojen vaikutuksesta. Iloista mieltä ja toipumista korvatulehduksesta, että pääset viimeiseen cefiin!
Tsemppiä ja häntä pystyyn!
Kisuliini
Kisuliini | 21.11.2007 klo 12:04:07