Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kohdunkaulan syövän jälkeen..

Hei,
Sairastuin -08 myös kohdunk.syöp. Minua ei leikattu, vaan sain sädetykset ja sytot,sekä kaupan päälle nuo vaihdevuodet ;) En ole kuullut koko geeelihoidosta, mutta ajattelin kertoa, miten itse selvisin oireista. Mulla oli ensimmäisen puolenvuoden aikana Fagifem puikot, jotka tehosivat hyvin limakalvojen kuivumisoireisiin (kirvelyyn ja pistelyyn) Samaan aikaan käytin ensin mormoonipillereitä parikuukautta, joista vaihdoin laastareihin (pienemmän syöpäriskin vuoksi)Hormoonilääkityksen ansiosta yöhikoilu ja mielialan vaihtelut loppuivat. Muistan, että alussa laastareista tuli hieman "epätodellinen olo" jota säikähdin ja vaihdoin moneen kertaan valmistetta ja määriä kunnes huomasin, että tarvitsen vahvemman määrän,jotta oireet pysyvät poissa ja että "epätod.olo" tasaantuu n. viikon käytön jälkeen. Jatka sitkeesti oman lääkityksen etsimistä ja voi hyvin! T. Maarit2
maarit2 | 27.8.2010 klo 11:52:53