Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Appelsiini-iho sädehoidon jälkeen
Olen tästä jo kirjoittanutkin, mutta vielä noista "tiivistymistä". Niitä minullakin tuntuu ihon pinnalla, joskus olen yrittänyt puristaa kun olen luullut, että on joku näppy. Mutta se on vaan sellainen pieni kova kohta, kohollaan ihosta. Kaikenkaikkiaan leikattu rinta on niin outo, etten sitä uskalla tutkia :/. Kainalon puolella iljettävä kuoppa. Minulla siis hoidoista jo yli 7 vuotta.Nyt tässä pitää vaan luottaa joukkomammografioihin tai mennä työterveyshuollon kautta tutkimuksiin, jos epäilee jotain.
Olen kyllä ollut jo kauan hyvin rauhallisella mielellä syövän suhteen. Luulin alussa, että koko elämä menee suriessa :) Ensimmäinen kontrolli oli kauhein, itkin koko linja-automatkan ja oli mentävä kotiin jatkamaan itkemistä.
Toisaalta, jos sinua Janna kovasti huolestuttaa, varaa aika lääkärille. Tai soita oirepolille. Itse soittelin sinne (varmaan liiankin) monta kertaa.
terveisin
-kukkamaaria
- Re: Appelsiini-iho sädehoidon jälkeenkukkamaaria