Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Appelsiini-iho sädehoidon jälkeen

Hei Sarabi. Minulla oli viimeinen sädehoito lokakuun 2011 puolessa välissä. 1v.tarkastus leikkauksesta oli maaliskuun lopulla 2012. Lääkäri sanoi, että sädehoidon aiheuttama ruskea väri ei mahdollisesti häivy koskaan. Minulla oli silloin jo pieni alue vasemman rinnan oikeassa reunassa (sädetyskohdassa) appelsiini-iho, tosi kova ja kuuma sekä tumman värinen. Lääkäri totesi sen, mutta ei maininut mitään muuta sen synnystä. Appelsiini-iho leviää ja asia vaivaa minua. Menin 17.4 uudelleen näyttämään rintaa oirepolille. Sain antibiottikuurin, mutta se ei tilannetta muuttanut. On edelleen kovin tumma ja kuuma ajoittain. Mitä olet saanut hoidoksi omaan tilanteeseesi, vai eikö siihen ole mitään hoitoa? Itse yritän tänään klo 9 jälkeen soittaa poliklinikalle ja pyydän jos pääsisin tutkimuksiin. Sinullekin voimia tämän asian parissa, taitaa olla loppuelämän vaivat näistä sädetyksistä ja leikkauksista.
kititupu | 2.5.2012 klo 08:25:04