Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kokemuksia Neulastan käytöstä
Hei! Olisinpa minäkin älynnyt aikanaan kysyä tuosta Neulastan aiheuttamasta olotilasta. Sain parin viimeisen CEF:in jälkeen Neulastaa ja pari päivää sen jälkeen hengittäminenkin sattui. En älynnyt kipulääkitä itseäni tarpeeksi. Siitä tuli kuitenkin selvittyä ja ekan kerran jälkeen tiesi mitä on tulossa. Nuo kivut oli tosiaan sellaisia, ettei niitä varmaan ymmärrä muu kuin saman kokenut.Nykyisin minulla on ollut aina silloin tällöin luukipuja ja tosiaan tuollaisia kasvukipuihin verrattavia niin kuin Karhutarkin mainitsi. Minulle ei ole tehty luustokartoitusta (imusolmukkeet puhtaat) ollenkaan. Pitäisikö minun vaatia sellaista? Eka vuoden kontrollissa olin nyt syksyllä eikä mitään hälyttävää missään. Onhan minullekin sanottu, että vuosi kestää toipua sytoista. Puolet on vasta mennyt tuosta ajasta, joten ehkä luusärky on ohimenevää.
Toinen mitä ihmettelen, on jossain toisessa viestiketjussa mainittu uusiutumisriskiprosentti. Mistä te sen tiedätte? Minulle ei ole moista kerrottu vaikka olen kysynytkin. Kertooko se Ki67 arvo jotain siitä? Minulla se oli 30. Tällä hetkellä menossa Tamofen, joka seuraavassa kontrollissa vaihtuu aromataasi-inhibiittoriin.
Vointeja kaikille ja mukavaa joulunodotusta, vaikka vettä sataakin :)
- Kokemuksia Neulastan käytöstämarkrani
- Re: Kokemuksia Neulastan käytöstäKatjusmaaret
- Re: Kokemuksia Neulastan käytöstäSini-likka
- Re: Kokemuksia Neulastan käytöstäRapu62
- Re: Kokemuksia Neulastan käytöstäSini-likka