Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kipeä laskimo... Mihin se tippa tulee
Kiitos Katjuliini! Laitan siis mekon, en olekaan pitänyt 26.9. jälkeen.Ja oli hyvä lukea noista tiputuksen ongelmista, sellaisesta en olekaan ollut tietoinen. Olen lukenut kaiken mahdollisen, mitä sytosta voi aiheutua ja varautunut "ensiaputarvikkein".
Huomenna aloitan aamulla Somacin ja illalla otan ekat viisi kortisoonipilleriä. Sepä vasta olisi hupia, jos kortisooni tulee aiheuttamaan unettomuutta, kun nyt olen muutenkin nukkunut huonosti, mutta onneksi on saikkua, että oon voinut iltapäivällä joko vaan pötköttää tai ottaa päikkärit.
Kyllä vähän jännittään perjantain sytoon meno. Tulee tämä syöpä entistä konkreetisemmaksi tiputuksen vuoksi, mutta myös, koska menen ensimmäistä kertaa kerrokseen, jossa on eri vaiheissa olevia kohtalotovereita.
Onneksi huomiseksi on puuhaa. Siivoan vähän perusteellisemmin, kun ei vielä tiedä, miten reagoin sytoon ja käyn kirjastossa hakemassa jotain hyvää lukemista ja haen kaupasta vielä jotain sellaista syömistä, joka ehkä menee alas, jos tulee pahoinvointia tai muuten vaan öklöttää. Tuota ruuan ällötystä on ollut lähes koko ajan leikkauksen jälkeen jostain syystä. Oudoin juttu on se, että olen vuosikausia syönyt puoli litraa jäätelöä joka ilta, mutta leikkauksen jälkeen ei vaan ole maistunut. Olenkin miettinyt, että operoitiinko myös päätäni :)
- Kipeä laskimo...Katjuliini
- Re: Kipeä laskimo...thegirl
- Re: Kipeä laskimo...Katjuliini
- Re: Kipeä laskimo...thegirl
- Re: Kipeä laskimo...riiviö
- Re: Kipeä laskimo...riiviö
- Re: Kipeä laskimo...Anna52
- Re: Kipeä laskimo... Mihin se tippa tuleepiikup