Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kipeä laskimo...

Kyllä tässä kaikenlaista riesaa tulee näistä hoidoista. Ja sitten kun ei edes hoidoilla näe lääkäriä, keneltä voisi asioita kysellä. Hoitajat ovat vastailleet aika ylimalkaisesti. Onneksi on tämä palsta, josta kysellä siskoilta <3 Koetan antaa sinulle etänä voimia jaksaa hoidot loppuun saakka. Mulla oli neloshoidon jälkeen niin kurja olo kahdeksan päivää, että mielialakin oli aivan pohjalukemissa. Olin tosi kiukkunen, masentunut ja itkuinen. Mietin vahvasti, josko lopettaisin hoidot. Olon lähdettyä kohenemaan, sain taas taistelutahdon takaisin. Kyllä me nää yhdessä kestetään, eikös juu =)!!

Eilen tiputuksessa ja tänään olin kolme tuntia isännän kanssa laavulla makkaraa paistamassa ja ulkoilemassa. Sain taas uudet pahoinvoinnin estolääkkeet, jotka ainakin vielä toimivat hyvin. Joskin viime kerralla romahdus tuli kolmantena päivänä vasta. Mutta just nyt on hyvä olla =)
Katjuliini | 12.10.2012 klo 20:02:23