Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuumaa aallokkoa, apua!

Mulla on takana taxo ja herceptin, 9 viikkoa ja nyt on meneillään CEF, toinen kerta saatu ja yksi vielä jäljellä ennen sädetystä. Mulla ei ole hormooniperäinen juttu. Syöpädiagnoosin tietoon saaminen jätti pois kuukautiset ja se yhdessä lääkitysten kanssa sai aikaan valtaisat myrskyaallot. Olo oli täysin sietämätön varsinkin kesähelteillä ja rankkaa on vieläkin. Viime viikolla just tivasin hoitajilta, että eikö näihin kuumiin aaltoihin todellakaan ole mitään helpotusta. Sanoivat, että ei ole. Yöt on kamalia. Herään monta kertaa ja olen hiestä läpimärkä. Muuten menisi kyllä ihan hyvin ilman sen kummempia haittoja, mutta tämä hikoilu on kamalaa. Tuo ämpärihiki-ilmaisu on oikein kuvaava. Muuta helpotusta en ole tilanteeseen keksinyt kuin juosta välittömästi pihalle syysviileään, se vähän auttaa. Tosin yöllä en paljon viitsi juoksennella.

Koitetaan kestää

T: Syysunelma
Syysunelma | 14.10.2006 klo 12:05:18