Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Onko joukossa SOAD-lääketutkimukseen osallistujia - kokemuksia?
Hei kaikille!Minulla siis her2-postitiivinen ja vikkeläsi jakuautuva, gradus II syöpä-pahalainen, leikattiin reilu kuukausi sitten. Tänään eka käynti onkologilla. Tulee 3 x Taxotere + Herceptin, sitten 3 x FEC + säteet ynnä homrmonit.
Minua pyydettiin mukaan tutkimukseen, jossa selvitetään Herceptin-hoidoton tehokkuutta ja mahd. haittoja 9 viikon versus vuoden hoidossa. Aion menneä tutkimukseen. Se, saanko pidemmän vaiko lyhyemmän Her-kuurin, selviää vasta, kun minut on jompaan kumpaan ryhmään arvottu. Nyt tietysti olisin utelias kuulemaan kuinka hoito on pitemmän hoidon saaneilla mennyt. Sydänongelmiahan siinä etenkin voi tulla.
Olen ollut pari viime päivää aivan hermona ja suunnitellut hautajaisia. Kun palasin onkologin vastaanotolta olin iloinen kuin peipponen: ei siellä mitään hautajaisia suunniteltu vaan hoitoja ja paranemista. Kovien hoitojen ja vaivojen kautta tosin. Ensi viikolla se sitten alkaa minullakin. Huomenna menen toistaiseksi viimeisen kerran kampaajalle laitattamaan pitkän kiharan tukkani oikein superkampaukselle, kun sattuu olemaan sellainen työtilaisuus, että pitää olla säällisen näköinen. On sitten jotain mitä muistella.
Hännät pystyyn!!
t. Ailakki
- Onko joukossa SOAD-lääketutkimukseen osallistujia - kokemuksia?ailakki