Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
shit happens
Moi!Minullakin on todettu joulukuun alkupäivinä rintasyöpä. Olen tässä odotellut kutsua lääkärille monien vaiheiden jälkeen. Postilaatikon kansi on melkein hajalla, kun ramppaan sitä katsomassa joka arkipäivä. Miullekin sanottiin, että joulun aikaan ja pyhien takia asiat venyvät. Tämä odotus on vaan niin hermoja raastavaa...välillä tuntuu, että haluais unohtaa koko asian ja jatkais vaan elämää ja toisaalta odottaa sitä kutsua. Mutta kun pelottaa sen kutsun tulokin jollakin tapaa. Mutta eihän se tauti sieltä itsestään mihinkään häviä, enkä itse sitä osais hoitaa, jotenka pakko se on vaan jaksaa odottaa. Olen lueskellut tätä palstaa ja saanut täältä paljon lohtua itselleni, kiitos siitä teille!
Välillä on positiivinen olo ja tunne, mutta sitten taas kauhu valtaa mielen...vuoristorataa mennään tunteiden puolella. Tämä tauti tuli täytenä yllätyksenä, kun menin "alakertaa" näyttämään kontrollimielessä. Eli sitä saamitä tulee näköjään...
- shit happensseikkuli
- Re: shit happensBlackswan69
- Re: shit happensseikkuli
- Re: shit happensSantruzka
- Re: shit happensLuna
- Re: shit happensDella
- Re: shit happensseikkuli