Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Ummikkona kaikesta

Päätin liittyä seuraanne . Luin koko Juhannuksen ajan näitä teidän kirjoituksianne , huomasin että täältä varmaankin saa vertaistukea sitten kun sitä tarvitsen .Tosin huomasin että tieto lisäsi "tuskaa" . Oikeaa rintaani on seurattu jo 5 v. ajan , siis mammografiassa joka vuosi ja aina olen päässyt säikähdyksellä . Viime vuonna otettiin ohutneulanäyte , muttei siitä löytyny kuin (jotain) kalkkikiveä. Tänä vuonna ei alkanut kuulua kutsua ja halusin päästä kuvaukseen kun mielestäni pahkula oli suurentunut . Siis kuvaukset ja neulanäytteet ja löytyihän se sieltä . Olin eilen Jorvissa tutkimuksissa ja rintasyöpäleikkaus on 9.7. Kiitollinen olen että alle kuukaudessa pääsen siihen.Nyt vaan jännitän mitähän sieltä loytyy. Olen ottanut tämän rauhallisesti ,koska olen optimistinen realisti . Läheiset ovat olleet paljon huolestuneempia . Nyt jos joku viisaampi tietäis mitähän tarkoittaa :( kopsasin lääkärin lähetteestä,enkä huomannut kysyä eilen )Tuma-atypialtaan korkeagraduksinen invasiivinen tuumori . Onks se jotain (arvaus)nopeasti kasvavaa ja leviävää??? Onhan tässä jo elämää elettynä (nuorekas 60v.) mutta just kun mulla alkoi uus elämä = erosin alkoholimiehestäni ja olen nauttinut tästä ihanasta uudesta vapaudesta . Pari uutta miehenkörilästäkin on ollut kiikarissa ja nyt sitten tuli TÄMÄ .Olen kyllä elämässani huomannut ,että ehkäpä tälläkin on oma tarkoituksensa , en sitä nyt oikein hyväksy , mutta myöhemmin sitä sitten huomaa et oli tarkoitus mennä näin . Kaikesta huolimatta valoisalla mielellä tästä eteenpäin. Helpottaa kun saa kirjoittaa ajatuksiaan .......
liikkeelle | 26.6.2007 klo 16:13:36