Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ummikkona kaikesta

Hei vaan kaikille .
Tulin just kotiin ,olin viikolla landella . Terveisiä vaan Airiston ulapan rannoilta . Istuin laiturilla , meditoin merta ja maisemaa .Kummasti se veden ja aaltojen tuijottelu rauhoitti .Kuten kaikenlainen puuhastelu , niin eipähän pyöri SE yks asia kokoajan mielessä . Ihan välillä unohdin , kun eihän se rinta mitenkään ilmoita itsestään ( ei esim.särje ) , niikuin lonkkani ,joka muistuttelee melkein joka yö kulumisestaan . Tosin,kun tämä syöpä juttu mulle ilmoitettiin , niin olin ihan varma et se on jo siel lonkassa asti . ( kun on niin vilkas toi mielikuvitus ). Mutta näillä sivuillahan saa kertoilla jopa omituisetkin ajatuksenjuoksunsa . Ja kaikki ymmärtää . KIITOS kaikille . Nyt täytyy kituutella viel toi sunnuntai , sit maanantai aamuna pääsen Jorviin ja oon jonkin verran viisaampi tän asian suhteen .
liikkeelle | 7.7.2007 klo 20:27:15