Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Paljaspää
Täälläkin yksi kaljupää ilmoittautuu. On kyllä hiusten hoito helppoa nykyisin. Aamulla odottaa siisti kampaus yöpöydällä. Olen pitänyt öisin leipurinmyssyä. Nyt parina yönä olen kokeillut nukkua paljaspäänä (mies reissussa), mutta olen herännyt yöllä kuumien aaltojen välissä siihen, että päätä palelee. Joten myssy on jatkossa yöaikaan. Kulmakarvoja on vielä jonkun verran ja ripset ovat tallella vissiin kokonaan. Yksi CEF jäljellä. Odottelen tässä labratuloksia. Maanantain neutrofilit 0,7. Kävin aamulla toivorikkaana kokeissa, josko kuitenkin pääsi tiputukseen huomenna. Pääsiäisherkut kyllä maistuisivat paremmalle, jos tiputus siirtyisi ensi viikkoon. Kuitenkin haluasin pois tästä löysästä hirrestä. Mielenkiintoisen näköistä porukkaa varmaan ollaan. Minäkin kuvailisin itseäni lähinnä vankikarkurin näköiseksi. Olen varautunut pitkään peruukkikauteen, koska en ole lyhyiden hiusten tyyppiä. Itseasiassa peruukki voisi olla pysyvä työkampaus aamukiireiselle! Onko muuten kellään tietoa, miten lujassa nämä sytokilot ovat? Tästä kun vielä muutama lisäkilo tulee, vaatekaappi menee uusiksi ainakin housujen osalta. Tämä rumba kunh syö taloutta pitkän sairausloman lisäksi ainakin apteekkikuluilla. Turha murhe, mutta kuitenkin realismia. Kuulemisiin. Pitäkää peukkuja labratulosten suhteen!- Paljaspääpike44
- Re: Paljaspääjulia
- Re: Paljaspääsanteri
- Re: Paljaspääkevätmieli
- Re: Paljaspäätautinen
- Re: Paljaspääkesän lapsi
- Re: PaljaspääKehäkukka
- Re: Paljaspäälillukka
- Re: PaljaspääKehäkukka
- Re: Paljaspääpike44