Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Paljaspää
Hei taas! Kävin tässä välillä kaupassa ja nyt taas kirjoittelen. Olen samaa mieltä Lillukan kanssa siitä, että en varmaan osaa olla kovin lyhyellä tukalla töissä, kun olen ihan nuoresta asti ollut joko pitkä- tai puolipitkätukkainen. Kuulin vaan eräältä henkilöltä, joka oli menettänyt hiuksensa ja oli peruukin varassa. Hän kertoi, että hankalin vaihe on se kun oma tukka alkaa kasvamaan, niin se peruukki ei istu niin hyvin päässä. Saa nähdä miten käy.Lillukka! Toivotaan, että veriarvot ovat kohdallaan ja pääset tiputukseen. Se on totta, että on kuin löysässä hirressä, jos joutuu siirtämään aikoja. Itse olen samanlainen hötkyilijä. Vaikka kyllä tässä kärsivällisyys on joutunut tosi kovalle koetukselle odottamisen piinan aikana.
Kaikille muillekin ystäville kaikkea hyvää tähän päivään. Unohdan aina nuo tekstit kun itse alan kirjoittamaan, etten muista aina nimimerkkejä. Ajatuksin olen teidän kaikkien kanssa.
Kehäkukka:)
- Paljaspääpike44
- Re: Paljaspääjulia
- Re: Paljaspääsanteri
- Re: Paljaspääkevätmieli
- Re: Paljaspäätautinen
- Re: Paljaspääkesän lapsi
- Re: PaljaspääKehäkukka
- Re: Paljaspäälillukka
- Re: PaljaspääKehäkukka
- Re: Paljaspääpike44