Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vähän sulattelemista
Tiedän tunteen.Samalla tavalla minä olin tammi-helmikuussa tutkimuksissa rinnan punoituksen takia.Oli mammografia ja ultra sekä koepala.Rinnassa oli pikkuruinen nystyrä joka oli vaaraton. Kerroin kahdelle eri lääkärille pelkoni tulehduksellisesta rintasyövästä joihin oireeni kovasti viittasi. Mitään syöpään viittaavaa ei löytynyt ja kun punoituskin hävisi, asia jäi silleen. Nystyrä alkoi kuitenkin kasvaa nopeasti ja tuli vielä kaksi lisääkin sekä kipeytyivät. Käsi alkoi turvotella ja kesäkuussa olin taas ultrassa ja paksuneulanäyte sitten näytti että on tulehdukselllinen rintasyöpä. Kyllä tuntui kohtalonivalta.Sitä minäkin olen tässä jonkinverran katkerana miettinyt että jos se nystyrä olisi saanut hoitoa jo talvella ei ne olisi päässeet ryöpsähtämään siihen jamaan jossa nyt ovat. Nyt saan 6 kertaa sytoja ja leikkaus tulee perässä. Tänään olin kolmannessa cef-tipassa.
Syöpähän varmasti on minussa ollut olemassa jo ennen viime talvea mutta hoito olisi päässyt alkamaan aiemmin. Oli hirveän stressaava talvi ja kevät kun jotenkin sen syövän kuitenkin vaistosi.
- Vähän sulattelemistaSantruzka
- Re: Vähän sulattelemistaVianna
- Re: Vähän sulattelemistaSantruzka
- Re: Vähän sulattelemistaVianna