Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vähän sulattelemista

Minut kyllä tutkittiin varmasti ihan asianmukaisesti mutta koska koneet ja näyteet eivät silloin tammikuussa syöpää paljastaneet niin eivät voineet muuta kuin todeta ettei syöpää ole. Itse kuitenkin vaan hämmästelen sitä ettei siihen nystyrään puututtu tarkemmin. Tuolloin vaaraton nystyrä oli sitten kesällä jo pahanlaatuinen. Aika vauhdikasta!
Diagnoosin saatuani 9.7 olin jo ensimmäisessä tiputuksessa viikon päästä, joten hoito kyllä lähti rivakasti käyntiin.

Eilen purin syöpähoitajalle koko sisäisen katkeruuteni ja suuttumukseni ja pelkoni siitä että tunnen itseäni hoidettavan huonosti.
Vakuutuin kuitenkin siitä ettei kohdallani ole laiminlyöntejä paitsi ehkä tiedottamisessa olisi ollut toivomisen varaa.Minulle kun ei kaikki sairauttani koskevat asiat ole heti tulleet tiedokseni .Nyt on vaan uskottava ja luotettava siihen että hoidot auttaa ja lääkärit ja hoitajat tekevät todellakin työtä hyväksemme. Hyvää vointia ja jaksamisia!
Vianna | 31.8.2013 klo 09:37:43