Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viluttaa
Hei Karhutar ja kaikki muut !Myös täällä kylmät jalat, mutta lämmin sydän. Viimeisen cefin pahoinvoinnit eivät vain ota lannistuakseen. Tänään lähdin ulos ja muutaman sadan metrin kävelyn jälkeen oli pakko palata nopeesti vaaka-asentoon. Tuntuu, että nyt haluaisi nopesti normaaliin rytmiin ja vaikka joulua touhuilemaan. Kaiken pitäisi olla hyvin, mutta masentaa silti.
Myös minä olen ajatellut syöpäseurantaa. Onkologini kehotti vain elämään tätä päivää ja normaalia elämää. Sehän ei olekaan kovin helppoa, kun jokaista kolotusta kuulostelee. Seuranta täällä ( PHKS) on kirurgin tarkastus noin puolen vuoden kuluttua leikkaukesta ja sitten terveyskeskuksessa muut seurannat. Täällä avopuolella seuranta toimii huonosti ja edellisen syöpäni yhteydessä ajat siirtyivät kuukausiakin eteenpäin. Itse ajattelin otattaa verikokeet ( ca 15-3 ja Afos )yksityispuolella. Myös työterveydenhoitoa voisi kai "pommittaa", mutta ihannehan olisi jos joku asiantuntija ottaisi meidät siipiensä suojaan niin, että olo olisi vähän turvallisempi. Ehkä kuitenkin omat tuntemukset ovat ne varmimmat merkit, koska lähteä tutkimuksiin. Sillä kuten kirurgi täällä järjestetyssä tilaisuudessa kertoi, on syöpä kurja tauti kun on niin salakavala eikä anna välttämättä merkkejä kuten esim. verisuonisairaus. Nyt kuitenkin nautitaan kynttilän valosta tässä pimeydessä.
Hyvää illan jatkoa ! terv. hannakaija
- ViluttaaKarhutar
- Re: ViluttaaKarhutar
- Re: ViluttaaKissa
- Re: ViluttaaKissa
- Re: Viluttaausva
- Re: Viluttaatanssityttö
- Re: Viluttaatanssityttö