Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viluttaa
Jotenkin olen ajatellut että vilutus kuuluu CEFin lisäetuihin. Väsyttää ja viluttaa. Ei muuta kuin kerrospukeutumista, alapäähän parit villasukat ja säärystimet, kalsarit ja fleecehousut, yläpäähän poolopaita fleece ja karvaliivi ja kaulahuivi kaulaan. Muuten pärjään kotona ilman huivia tai peruukkia, mutta vilutuspäivinä viluttaa päätä myöten, joten jotakin täytyy olla päässä, ja sitten vielä viltin mutkaan ja sohvalle. Olenpa huvikseni mittaillut lämpöäkin joskus ja olen havainnut lievää lämmönnousua, mutta ei varsinaista kuumetta.Karhutar; kyselit kenelle voisi adressin osoittaa, Risikolla on valmius asettaa työryhmiä, mikäli katsoo sen tarpeelliseksi.Voisi olla hyvä osoite.Olen muuten havainnut, että Terveystalo järjestää syöpäseurantaa polikliinisena toimintana joillakin paikkakunnilla. Voisihan tietenkin Kela korvata tällaiset käynnit todellisten kustannusten mukaan kun kyseessä on suunniteltu syöpäseuranta. Terveyskeskuksissa syöpäseurannat on ehkä vaikeampia järjestää kovin tiheästi, koska kansalaiset sairastavat enemmän muita sairauksia kuin syöpää, joten kun vastaanottoajat ovat kortilla ei ole helppo taata jollekin potilasryhmälle tiivistä seurantaa.
t viimeistä hoitoa odotteleva tanssityttö
- ViluttaaKarhutar
- Re: ViluttaaKarhutar
- Re: ViluttaaKissa
- Re: ViluttaaKissa
- Re: Viluttaausva
- Re: Viluttaatanssityttö
- Re: Viluttaatanssityttö