Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpäleikkauksen jälkeinen korjausleikkaus

Hei Marru ja muut tytöt!
Mulle tehtiin marraskuussa 2005 yhdistetty dieb-tram-leikkaus. Vatsamakkarat nostettiin uudeksi tissiksi. Olen hyvin tyytyväinen tähän astisesta, vaikka tissi ei vieläkään ole kokonaan valmis. Jonot on pitkiä, joten siihen se aika menee. Pari viikkoa sitten tehtiin pieni korjausleikkaus, koska uusiotissi oli hiukan liian iso. Nänni tehdään ensi syksynä, joten sitten pääsen eroon näistä pikku kipuiluista. Tänään jonotin päivystyksessä pari tuntia, koska leikkaushaava tulehtui pikkuisen. Angibioottikuurilla siitä selviää onneksi.
Hyvä "bonus" meikäläiselle tuli siitä, että raskauksien tekemät roikaleet lähti vatsalta, ja nyt mulla on tiukka lautavatsa. Hih! Kaikkineen tram on melko iso leikkaus, kestihän se mullakin 6 tuntia, 2 hyvää plastiikkakirurgia häärivät -toinen teki vatsaa ja toinen tissiä. Toipumisaika oli n. pari kuukautta. Kaikki meni tosi hyvin, en ole katunut pätkääkään, edes silloin kun oli kipuja ja liikerajoituksia. Sitäpaitsi nyt tissi on aivan samanlainen kuin sen luomupari, kunhan se tulee valmiiksi ja arvet häipyvät, niin eipä sitä oikeasta erota ollenkaan. Jokaisen tietysti täytyy tehdä kohdallaan oma päätös, kaikki olemme erilaisia ja se mikä toiselle on hyvä, voi toiselle olla täysin mahdoton vaihtoehto. Mulle ei silikoni olisi sopinut, koska rinnan iho ei olisi suostunut venymään niin paljon. Käytin ennen korjausleikkausta pari vuotta proteesia, mutta kyllä tämä uusiotissi omista tykötarpeista on TOSI NASTA JUTTU! Siunausta teille kaikille! Hempukka
Hempukka | 26.3.2007 klo 22:23:02