Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kannataako hoidon pidentäminen?

Mulla on alunperinkin rintasyöpä vaikka eka epäiltiin keuhkosyöpää, koska syöpäsoluja löytyi pleuranesteestä. Mä oon siis mennyt ensiapuun, kun happi loppu. Mulla oli silloin työterveydessä diaknosoitu poskiontelotulehdus ja antibiootit. Viikossa poskiontelotulehdus vaihtu rintasyöväksi, keuhkosyövän kautta. Sitten alkoi tapahtua. Heinäkuun alkupuolella sain jo ekan syton. Mulla oli huono lähtötilanne, mutta oon menossa vaikeuksien kautta voittoon.
Ihmisten ilmoille vaan. Mä oon ollut koko ajan 50% töissä. Suurimman osan oon tehnyt etänä kotoo, mutta on mulla ollu palavereja hesassakin. Kerroin, että kroppa kesti, mutta pää pelaa. Mä oon ollut koko matkan avoin kanssa kulkijoille. Mä kuljen pipo päässä, en oo kovinkaan ihastunut pitämään peruukkia, vaikka siihen panostinkin. Kyllä niitä pahoja päivä on ihan tarpeeks, jolloin vain kurkistelee peiton alta, joten matkaan vaan, kun kunto kestää......
Minnalla | 1.1.2014 klo 12:37:58