Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Etäpesäkkeet ja epätietoisuus hoitomahdollisuuksista
Please, auttakaa hyvät sisaret hermorauniota! Sain toukokuussa tietää, että minulla on etäpesäkkeitä ympäri luustoa. Minulle tehtiin kesäkuussa kipusädetys ja munasarjojen kastraatio sädetyksellä. Kontrollissa määrättiin ainoiksi lääkkeiksi Femar ja Bonefos. Kipuihin kylläkin Durogesic-laastarit, joita nyt en tarvitse. En siis ole saanut sytostaatteja ja olen kirjoituksista saanut sen kuvan, että jokainen etäpesäkeläinen niihin joutuu.Menen maanantaina 12.11. kontrolliin. Nyt on otettu luuston gammakuvaus ja ke on lonkan röntgen ja verikokeet. Luin kuitenkin eilen kirjoituksen etäpesäkkeiden hoidosta ja siinä puhuttiin jotain kolmen kuukauden seurannasta ennen sytojen aloittamista.
Onko jollain siis tietoa tai omaa kokemusta, pitääkö tämä em. paikkansa. Ts. maanantaina minut taas määrättäisiin sytoputkeen
- Etäpesäkkeet ja epätietoisuus hoitomahdollisuuksistamks