Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kemoaivot
No niin minunkin mielestä. Epäeettistä. Kyllä meillä pitää olla oikeus kuulla näistäkin asioista. Vai onko ontologille itselle sitten vain niin paljon turvallisempaa puhua tutuista pahoinvoinneista yms. selkeistä, tutkituista, kausaalisiksi jo osoitetuista asioista kuin sukeltaa alueelle, jota ei ole ihan niin paljon tutkittu? Luultavasti on.Tuntuu pahalta tuo viimeksi lausumasi ajatus, että potilaan pitää osata pitää puolensa ja selvittää itse asiat. Mutta niin se taitaa olla. Itse en vain aina tässä tilanteessa oikein jaksa. Mun mielestä lääkäriin ja hänen ammattitaitoonsa pitäisi voida luottaa. Että lääkäri toimii parhaan tietämyksensä mukaan potilaan hyväksi. Ehkä siinä tietämyksessä sitten on aukkoja tässä suhteessa. Halutaan jakaa vain todella moneen kertaan aukottomasti todistettua tietoa.
Missä vaiheessa sinulla sytostaattihoidot ovat vai joko ovat loppuneet?
t. Kaisa
- KemoaivotAuts
- Re: KemoaivotSantruzka
- Re: KemoaivotMinnalla
- Re: KemoaivotAuts
- Re: KemoaivotSyksy2013
- Re: Kemoaivotkukkamaaria
- Re: KemoaivotVianna