Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä leikkauksesta toipuminen

minulta poistettiin rinta ja tehtiin kainalo tyhjennys 01.12.10 eli on oltu samaan aikaan sairaalassa.minä olin sairaalassa 3 vuorokautta.sen jälkeen joiduin käymään poistattamassa nestettä leikkaus aluelta 2 kertaa viikossa sen joulukuun.jumppasin kättä sitkeästi 3 kertaa päivässä ja vaikka välillä koski että olin pyörtyä (hoitaja neuvoi ottamaan särkylääkkeen tunti ennen jumppaa) tein liikkeet sitkeästi ja tietysti varovasti. olin varma ettei siitä tule toimivaa kättä mutta sitten vaan kerran huomasin että saan käden ja kyynärpään lattiaan yhtä hyvin kuin toisenkin.en tehnyt 6 viikkoon mitään raskasta mutta normaalit kevyet askareet sujuivat ja sen 6 viikon jälkeen ei ole eroa terveeseen puoleen ollut,olen myös hiihtänyt. en toki nytkään rasita raskailla töillä tai kantamuksilla.lääkitys meillä on sama.mulla jo yksi CEF takana ja viikon päästä toinen.
taistelu-62 | 25.3.2011 klo 17:57:55