Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Henkinen ahdistus rintasyöpäleikkauksen jälkeen

Hei

Olen myös käynyt rintasyövän läpi 2008 helmikuussa. Molemmat rinnat poistettiin ja vasemmalta puolen imusolmukkeet koluttiin. Rankat hoidot kävin läpi mutta minulla on auttanut tukihenkilö, ammattihenkilöiden kanssa jutteleminenja tietenkin sukulaiset ja ystävät ovat olleet tukena ja myös omat aikuiset lapset ja tietenkin kaksi ihanaa lasten lasta jotka ovat antaneet voimia eteenpäin menossa. Ajattalin kysyä kun luin viestiäsi että olet teettänyt uuden rinnan, olen itte 51-vuotias ja minulla se on ajankohtaista ensi vuoden alussa että oliko se kovin kivulias toimanpide ja oliko kovat jälkisäryt? Millä tekniikalla se sulle on tehty? Kun tässä kovasti odottaa sitä hetkeä kun pääsee siihen operaatioon. Minulle on tehty kaikki mahdolliset levinnäisyys kokeet ja kaikki on tähän mennessä olleet hyviä. Tosin olen joutunut olemaan tosi kovana että ovat tehneet niitä levinnäisyys kokeita. Hyvää kesää kaikille kohtalotovereille.

Terveisin Epa
epa | 20.7.2009 klo 12:42:57