Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Työkuvioita rintasyövän aikana!!
Hei!!Minulla takana 5.5 vuotta hoitoalalla. Olen ollut koko sen ajan sijaisena, elikkä pätkittäin jatkettu töitäni. Olen kuitenkin saanut olla koko sen ajan talossa ja lomat ovat pyörineet, niin kuin muillakin. Minulle on jo luvattu pari kertaa, että paikkani vakinaistetaan. Nyt olikin paikkoja avoinna ja hain niitä. Sairastuin siis rintasyöpään elokuussa ja syyskuussa oli leikkaus. Nyt sytostaatit menossa, enkä ole työkykyinen ollut niiden aikana. Elikkä sairauslomalla joudun olemaan. Nyt minulle ilmoittivat kylmästi työpaikalta, että en saanut paikkaa, koska tilanteeni ei ollut otollinen paikkojen hakemiselle.
Arvatkaa mikä pettymys, kaiken tämän hemmetin keskellä. Ei ainakaan mielialani kohentunut. Työmotivaationi tulee olemaan nollassa, enkä tiedä pystynkö tai suostunko ikuisesti sijaisena olemaan. Tässä elämässä ei taida olla inhimillisyyttä ollenkaan.
t. tähtitaivas
- Työkuvioita rintasyövän aikana!!tähtitaivas
- Re: Työkuvioita rintasyövän aikana!!Kisuliini
- Re: Työkuvioita rintasyövän aikana!!tuutikki-t
- Re: Työkuvioita rintasyövän aikana!!tähtitaivas
- Re: Työkuvioita rintasyövän aikana!!tähtitaivas
- Re: Työkuvioita rintasyövän aikana!!Lotteliini