Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kohdunrunkosyöpäpotilaille
Minultakin löytyi tammikuussa kohdunrungonsyöpä ja minut leikattiin 15.2. Kohtu, munasarjat ja lantionalueen imusolmukkeet lähti. Järkyttävän pitkältä tuntuneen odotuksen jälkeen (4vk) sain tiedon että syöpä ei ollut levinnyt kohdun lihasseinämään vaan oli ainoastaan limakalvolla, näinollen minulle ei tullut jatkohoitoja. Menneenä talvena tunnen käyneeni hyvin syvällä ja tuntuu että pikkuhiljaa olen palaamassa pinnalle, onneksi perhe on ollut tukenani, 9v ja 5v lapseni ovat pitäneet huolta ettei aikani ole tullut pitkäksi, eli leikkauksen jälkeenkin pian löysin itseni jo 49 hakasen kanssa kotihommista.Vielä en ole ajatellut silti työelämään palaamista, koska pitkään kestäneen vuodon jälkeen hb on alhainen ja jotenkin ei vaan muista miten sitä elämää eletään..enää kun ei ole kuin eilinen, tämäpäivä ja huominen. Seuranta jatkuu, mutta kiinnostaisi tietää mitä teillä muilla on seurantakerroilla tutkittu ja miten usein teillä on ollut seurantakäyntejä? Minulla on ollut vain leikkauksen jälkitarkastus ja elokuulla eka seurantakäynti. Mielelläni keskustelen myös spostitse, jos joku haluaa kanssani vaihtaa kuulumisia mirkor@dnainternet.net
- Re: Kohdunrunkosyöpäpotilaillemirva