Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Expanderin täyttö
Olin eilen toisessa expanderin täytössä ja jösses mutta olin kipeä koko illan. Rintalastan reunassa tuntui kuin koko lihas repeäisi irti ja sitten se pahainen dreenin paikka, jossa joku pieni hermovaurio kuulemma, sehän se vasta muikea olikin ja säteili kylkeen. Mulla on siis myös yksi kylkiluu ollut mustelmilla leikkauksesta asti. Lähtee juurikin siitä dreenin kohdalta. Nyt aamulla taas paljon parempi, lähinnä rintalastan reuna vähän kipuilee, mutta pärjään varmaan jo ilman lääkettä.Eka kerralla expanderiin laitettiin 40ml ja eilen 60ml. Ensi viikon perjantaina taas. Tää on aika järkyttävä silikonipallo tää rinta :o/ Kirurgi oli unohtanut kirjata leikkauskertomukseen, että paljonko sinne salissa laitettiin nestettä, ainoastaan että 50ml oli poistettu, jotta saatiin haava suljettua. Että sinne laitettiin sit leikkauksessa kuulemma joko ehkä 50ml tai 100ml, kun yleensä menee100-150ml ja siitä sitten se 50ml pois. Olishan se ihan kiva tietää.. mutta leikannut kirurgi on vielä lomilla :o)
Eilinen lääkäri jo kyseli, että koskas mulle on sovittu lopullisen proteesin vaihto.. eihän tässä siis montaa täyttöä enää ole, kun expanderin vetoisuus on kuulemma 350ml. Minä monttu auki, kun kuvittelin, että se vaihdetaan vasta joskus muiden hoitojen jälkeen. Mutta se sitten jäi auki, kun ei vielä ole tullut edes niitä patol. vastauksia eikä hoidoista tiedä. Ehdin jo pelästyä, että näinkö pian joutuu taas leikkuriin :o/ Miten pian te, joilla on ollut expanderi, olette saaneet sen lopullisen proteesin?
Siellä on melko hieno päivä tulossa, eli mukavaa päivää :o)
- Expanderin täyttöKatjusmaaret
- Re: Expanderin täyttöKiroileva siili
- Re: Expanderin täyttöKatjusmaaret
- Re: Expanderin täyttöKatjusmaaret