Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kivut maksan seudulla
Hei Karhutar ja kiitos viestistäsi.Olen käynyt jo yhden hoitosarjan fysikaalisessa hoidossa ja se on kyllä auttanut tosi paljon selän ja kyljen jumiutumiin. Nyt olen aloittanut lymfahoidot ja ne tuntuvat myös hyvältä, minulla on leikatun puolen käden lisäksi myös ylävatsa turvonnut nestekierron häiriöiden vuoksi.
Mielialalääkkeitä en ole saanut, en itse pyytänyt eikä lääkäri tarjonnut. Voi olla, että niistä olisi apua näihin pelkotiloihin ja jatkuvaan murehtimiseen... Toisaalta en haluaisi enää yhtään ylimääräisiä mömmöjä kehooni!
Viime yönä taas valvoin pari tuntia, kun tuntui, että oikean kylkikaaren seutu taas särki, kun makasin kylkiasennnossa. Joskus myös istuessa tuntuu jomotusta samassa paikassa. Viime syksynä, kun minut viimeksi ultrattiin ylävatsan alueelta, niin sanottiin, että sappi saattaa oireilla. Että siellä saattaa olla ns. hiekkaa, joka tekee noita kiputuntemuksia. Näissä minun tämänhetkisissä kivuissani on se piirre, että ne tulevat ja menevät, eivät siis ole koko ajan päällä. Liekö se sitten hyvä asia, olen ymmärtänyt, että hälyyttävää kipua on jatkuva ja paheneva kipu. Mutta kun toisaalta nuo sisäelinten jutut on niin salakavalia että ei tässä enää tiedä mitä tekisi.
Taidan soittaa polille ja kysyä neuvoa, hulluksihan tässä muuten tulee ja kesäloma menee ihan pilalle...
Aurinkoista kesän jatkoa sinulle ja voimia ja jaksamista.
t. Julma-Kumma
- Kivut maksan seudullaJulma-Kumma
- Re: Kivut maksan seudullaKarhutar
- Re: Kivut maksan seudullaJulma-Kumma
- Re: Kivut maksan seudullaKarhutar
- Re: Kivut maksan seudullaJulma-Kumma