Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olipa kokemus
Hei !:-) olipa ihana pienen ihmisen rukous. Niinpä, pitäisi meidän isojenkin muistaa olla kiitollinen siitä mitä on... Mutta ettei menisi liian filosofiseksi, ajattelin lisätä tänne oman tuoreen kokemukseni EA-poleista...
Viime tiistaina alkoivat minulla tosi kovat yhtäjaksoiset kivut oikeassa kyljessä takapuolella. Ihmettelin ja kuullostelin ja soitin torstaina syto-polille, josta käskettiin ottaa kipulääkettä, ja jos pahaksi äityy, mennä EA-polille. No, perjantaina nousi kuume ja kipu selässä oli tosi kovaa, joten lauantai-aamuna menin ensiapuun. Olipa kumma vastaanotto ! Lääkäri kyllä paineli ja koputteli, mutta oli sitä mieltä, että kun on tällainen "perustauti pohjalla", niin kyllähän siihen kaikkia kolotuksia kuuluu. -" Kolotuksia!!!??"
Otettiin toki veri- ja pissakokeet. Tulehdusarvot oli n.60 ja siis vähän lämpöä, kivut kovat. Lääkäri antoi vahvemman kipulääkkeen reseptin ja käski odottaa maanantaihin, jolloin minulla on muutenkin rutiinikäynti sytopolilla. " Mitä tulet syöpäpotilas tänne vaivojasi valittamaan ?" olin lukevinani hänen ajatukset.
Todella kummallista. Kummallista tosiaan oli myös se ,että tänään sunnuntaina ei ole selkäkivusta ollut enää tietoakaan. Voiko se olla lievä munuaiskivikohtaus, jossa pienet kivet olisi itsestään lähteneet liikkeelle ? Kuka tietää ?
Maanantaita odottaen,
Anushka
- Olipa kokemusarpakuutio
- Re: Olipa kokemuslakritsi
- Re: Olipa kokemusKarhutar
- Re: Olipa kokemusmargitta
- Re: Olipa kokemusSariMari
- Re: Olipa kokemusarpakuutio
- Re: Olipa kokemusAnushka