Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olipa kokemus
Mulla oli viimenen (6.) fec maanantaina, odotin sitä kauhunsekaisin tuntein, koska edelliset kerrat olivat mielestäni olleet jo tarpeeksi kamalia. No olihan mulla tällä kertaa myös temesta käytössä, joten ajattelin, jospa se jotakin auttaa: ehkä se rauhoitti tiputuksessa oloa jonkin verran, mutta silti aloitin oksentamisen jo osastolla, lähdin kuitenkin kotiin, ajattelin, että on helpompi olla, kun saa olla ihan itekseen. Tiistaina olin niin huonossa kunnossa, että ajattelin, ettei elämää enää olekaan: mikään ei pysynyt sisällä, vähiten vesi. Illalla muistin tutun jaffan ja niinpä mieheni haki minulle keltaista jaffaa, sitä sitten pikku hiljaa tissuttelin ja kuulostelin, pysyykö sisällä ja se pysyi. Keskiviikko meni tosi terveellisellä ruokavaliolla: jaffa & suolakeksit, ne oli ainoat, jotka pysyi sisällä. Olo oli jotenkin käsittämätön ja ainoa selviytymiskeino oli oikeastaan tuo Karhuttarenkin mainitsema ajatus, että huominen päivä on jo paljon parempi ja jo eilen torstaina ruoka maistui kumman hyvältä. Mulle tuli kans osastolla jotenkin 'jännä' olo noina kertoina, kun jouduin siellä oksentamaan: hoitajat jotenkin häkeltyivät siitä. Tietysti kun sain kaikki mahdolliset lääkkeet, ei pahaa oloa olisi pitänyt tulla, mutta kun vain tuli, meni hoitajatkin hämilleen. Muuten toki sain aivan loistavaa hoitoa ja huolenpitoa tiputuksissa ollessani ja mikä parasta: ne on nyt tällä erää minun kohdaltani ohitse, seuraavaksi on tiedossa magneettikuvaus -syytä siihen en tässä vaiheessa halua edes ajatella- ja sitten kohta onkin vuorossa sädehoito. Ihanaa loppuviikkoa kaikille !- Olipa kokemusarpakuutio
- Re: Olipa kokemuslakritsi
- Re: Olipa kokemusKarhutar
- Re: Olipa kokemusmargitta
- Re: Olipa kokemusSariMari
- Re: Olipa kokemusarpakuutio
- Re: Olipa kokemusAnushka