Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpä
Minulla todettiin sama syöpä maaliskuussa. Huhtikuussa leikattiin ja sitten oli 6 syt.hoitoa. Minulla oli luokka 3.Hoidot menivät melko hyvin. Noin 3-4 päivää oli öllö olo mutta siihen auttoi pahoinvointilääke. Toisena tai kolmantena päivänä tuli raajasäryt. Pahinta se oli jaloissa, oli suuri paineentunne polvista alaspäin. Siihen ei minulla auttanut kunnolla mitkään saamani lääkkeet. Pää meni vain sekaisin särkylääkkeistä. Onneksi sitä pahinta särkyä ei kestänyt kuin puoli päivää. Muuten kesä meni kolmen viikon jaksoissa. Viikko vähän väsytti enemmän ja siitä sitten alkoi kunto nousta seuraavaan hoitoon. Kaksi viimeista hoitokertaa väsytti vähän enemmän.
Hiukset alkoivat lähteä toisen hoidon jälkeen. Ripset ja kulmakarvat 5 jälkeen. Olen käyttänyt peruukkia julkisesti ja kotona ollut ilman tai huivin kanssa.
Nyt olen palannut töihin. Teen jouluun asti lyhyempää työpäivää. Olin tosi väsynyt syyskuun hoitojen jälkeen. Ehkä annoin itselleni luvan olla väsynyt tai sitten alhainen hb väsytti. Olen iloinen siitä että teen lyhyempää työaikaa eli olen osa sairauspäivärahalla.
Alussa kuvittelin jaksavani olla töissä osan kolmen viikon ajasta ja oli pettynyt kun lääkäri ehdotti kokonaan sairauslomaa. Huomasin varsin pian hänen olleen oikeassa. Yhtään koko päivää en kuitenkaan ole ollut sängyssä enkä oksentanut kertaakaan. Kaikista kotiaskareista selvisin mieheni avulla ja jaksoin hoitaa lapsenlapsiani silloin tällöin.
Tällä hetkellä lapsenlapsista on mukava silitellä sentinmittaista hiuskasvuani.
Tsemppiä sinulle ja perheellesi tähän koitokseen.
- MunasarjasyöpäEveliina
- Re: Munasarjasyöpäpike44
- Re: MunasarjasyöpäEveliina
- Re: Munasarjasyöpämeikku
- Re: Munasarjasyöpäpike44
- Re: Munasarjasyöpäaion selvitä
- Re: MunasarjasyöpäOnerva