Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tamofen vaihto aromataasiin?
Moikka pitkästä aikaa! Katselin tuota hormoonikeskustelua... Mulla oli hormoonipositiivinen ja her2-positiivinen rintasyöpä v. 2001. Sain herceptiniä, taxoterea, cefiä ja 6 vuotta Tamofenia, 3 vuotta Zolarexia. Silti n. 3 kk kaikkien lääkkeiden lopettamisen jälkeen mulle tuli normaalit kuukautiset! Vuoden vaihteessa menkat jäi pois ja tuli tuhottoman kovat vaihdevuosivaivat. En pystynyt nukkumaan edes unilääkkeillä ja hikoilin ihan ämpärinä! Pari kuukautta sitä tuskaa kestin, ja menin lääkäriin. Aloitin hormonikorvaushoidon. Ekaksi vähän epäilytti tämän syöpähistoriani takia, kun kuulemma riski uusimisesta kasvaa. Varsinkin kun joudun syömään keltarauhashormonia, sillä kohtu on vielä tallella.Kohta tulee puoli vuotta korvaushoitoa täyteen. Vielä ei ole syöpä iskenyt uudestaan. Toivon, että saan jatkaa tätä hoitoa, sillä mikä tahansa on parempi kuin ne hikiyöt. Saapas näkee uusiiko lääkäri mun reseptit!
- Re: tamofen vaihto aromataasiin?Kaarina5
- Re: tamofen vaihto aromataasiin?Karhutar
- Re: tamofen vaihto aromataasiin?Kristitty Lilja
- Re: tamofen vaihto aromataasiin?Hempukka
- Re: tamofen vaihto aromataasiin?kukkamaaria
- Re: tamofen vaihto aromataasiin?villasukka
- Re: tamofen vaihto aromataasiin?Hempukka