Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Iso rintakasvain ?

Hei,

leikkauksesta toivuin mielestäni tosi hyvin,pitää vaan jaksaa voimisteluttaa kättä,koettaa syödä teveellisesti ja ulkoilla,siinä yksinkertaisesti mitä tein. Kuukauden olin sairaslomalla mutta olisin kyllä pystynyt aiemmin töihin menemään, kirurgi vaan ilmoitti minulle niin topakasti että tästä nyt ollaan se kuukausi sairaslomalla, että uskoin..

Itse annoin periksi ja olen nyt sairauslomalla "kokopäiväisesti" ainakin sytostaattien ajan. Ensin aioin tehdä myös töitä mutta sain asiat järjestettyä niin että voin keskittyä itseni hoitamisees
n. Ymmärrän hyvin että yrittäjänä on kovin vaikeaa näin tehdä (yrittäjiä on läheisissä) ja se onkin hyvin yksilöllistä varmaan miten hoitojen ohessa töitä pystyy tekemään. Olen saanut nyt kaksi ensimmäistä sytostaattihoitoa ja jaksanut hoidon huomioiden kohtuullisen hyvin;väsyneitä ja voimattomia päiviä jolloin ajatuskin kulkee tahmassa kyllä tulee ja sivuvaikutuksia, jotka kaikilla varmaan tulee vähän erilaisena Positiivisella mielellä yritän mennä ja suhtautua vaivoihin annettuina asioina. Ennen hoitoja kun jo kahmin tietoa kaikesta ja taisin valmistautua asenteella "pessimisti ei pety" niin nyt on ollut ihan sujuvaa.

Asenne ratkaisee ( jossei ihan aina niin suurimmaksi osaksi). Voimia!
hellätaimi | 12.5.2013 klo 20:15:32