Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Pettynyt
Hei!Minulla on tulehduksellinen rintasyöpä ja hoitoni on aloitettu sytostaateilla jotka olen nyt kaikki saanut ja nyt olisi leikkaus edessä.
Syöpälääkärin mukaan se olisi voinut tapahtua joulukuun alkupuolella koska viimeinen sytostaattitiputus oli 6.11 ja kuntoni on hyvä.Tapaukseni on ollut mammameetingissä ja siellä on leikkaus päätetty tehdä vasta tammikuussa sitten kun sytostaattihoidot ovat loppuneet.
Heräsi heti epäily mahdollisesta erehdyksestä sillä minähän olen ne sytostaatit siis jo saanut.Miksi odottaa tammikuuhun?
Mitään virallista kutsua en ole saanut vaan kuulin leikkauksen ajankohdasta hoitajalta ollessani Herceptin-tiputuksessa keskiviikkona.
Otin yhteyttä jonohoitajaan joka lupasi selvittää asian ja ottavan yhteyttä maanantaina.Leikkausjonoja ei kuulemma pahemmin ole joten hänkin hieman hämmästeli asiaa.
Vaikka rinnanpoistoleikkaus onkin jännittänyt, olen silti valmistautunut siihen ja yrittänyt pitää ajatukset koossa.
Nyt tämä häslinki vei mielialan täysin nollille ja epäluulo on vain päälimmäisenä ajatuksena.Ei tällaisilla tuntemuksilla ole mukavaa valmistautua leikkaukseen oli se sitten milloin tahansa.
Tämän hoitopolun aikana minulle on sattunut pari muutakin kertaa jossa lääkäri on unohtanut joitain asioita.
Oli leikkaus sitten koska tahansa vaatii se taas ihan uuden psyykkauksen.Harmittaa ja ahdistaa!
Hyvää Itsenäisyyspäivää kuitenkin!
- PettynytVianna
- Re: Pettynytmanti
- Re: PettynytVianna
- Re: Pettynytuukole
- Re: Pettynytmanti
- Re: PettynytSyksy2013