Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

ensimmäistä cef:iä odotellessa

Heippa taas. Olemme, kesän sytoilijat, saavuttamassa puoliväliä tässä erikoislaatuisessa projektissa. Välillä edelleen tuntuu, kuin eläisi jossain unessa. Yhtäkkiä havahtuu taas muistamaan ja ihmettelemään, että mitä ihmettä onkaan tapahtunut ja tapahtumassa. Vaikka olen edelleen selvinnyt suhteellisen lievillä fyysisillä sivuvaikutuksilla, alkaa henkinen kantti välillä osoittaa horjumisen merkkejä. Vaan loppuun asti jaksan, pakko on, ja jokainen päivä on lähempänä tämänkin vaiheen loppumista. Tämän viikon piti olla "lomaviikko" ennen uutta shottia, vaan alakulo ja kyllästyminen, jonkinlainen uupumus ovat tehneet tästä lähinnä piinaviikon. En ole jaksanut ulkoilla tai tehdä mitään mikä voisi yhtään piristää. Olen maannut ja lukenut ja ollut tylsä. Jostain syystä uusi sytokin pelottaa, olin juuri ehtinyt "tottua" doketakselin vaikutuksiin. Ne toistuivat suurin piirtein samanlaisina, miltei päivälleen. Ensi maanantaina siis taas astelemme urheasti tiputukseen. Ehkä tapaamme siellä. Voimia teille, ja kiva olisi kuulla miten on teillä kaikilla kesän sytoilijoilla mennyt!
teituri | 16.9.2010 klo 20:39:38