Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: papa 3 luokkaa, bethesda ASC-H
Heippa kaikille kohtalotovereille!Oli ihanaa löytää tämä foorumi, koska te täällä voitte tietää miltä tuntuu oikeasti...
Menen tän kuun puoli välissä konisaatioon ja todellinen jännitys on hiipinyt mieleeni ja se vaivaa lähes jatkuvasti. Sain helmikuun loppu puolella tietää koepalojen vastauksen, joka oli CIN II. Alkujärkytyksestä selvittyäni odottelin suhteellisen rauhallisena toimenpidettä. Odotusaika on tuntunut todella pitkältä, kun se alkoi oikeastaan jo helmikuun alussa gynen vastaanoton jälkeen...
Olisin kysellyt että kuinka saitte tiedon vastauksista? Minä sain kirjeitse kotiin ja avasin kirjekuoren eräänä iltana 10 aikaan ja oli järkyttävää lukea sitä koska tuli paljon kysymyksiä mieleen ja ei oikein voinut enää siihen aikaan soittaa kenellekään ja jutella.
Olen tutustunut kirjaan "Papakokeen kertomaa", joka rauhoitti hetkeksi ainakin. Tällä hetkellä on alkanut ärsyttää kun sanotaan vastaukseksi et hoito tehdään ihan rutiinilla yms. Kun sinne meno pelottaa oli kuinka rutiinia tahansa niille, mutta ei minulle. Olen 26-vuotias.
Kirjoitelkaa kaikki ketkä haluatte!
Aurinkoista kevättä!
- Re: papa 3 luokkaa, bethesda ASC-Hprotein
- Re: papa 3 luokkaa, bethesda ASC-HKatja1976