Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Sairastunut
Liityin heinäkuussa rintasyöpää sairastavien joukkoon.Oikean rinnan poisto ja kainalon tyhjennys säästävän leikkauksen sijaan johon olin varautunut, mutta rintaa en sure.19.8 alkaa ensimmäinen hoito sairaalassa 6x sytostaatia ja jotain muuta mitä en vielä muista (her2), sitten päälle säde hoidot.Mammografia,ultra ja paksuneulanäyte 27.6 ja 16.7 oli jo leikattu, kiitos tehokkaan sairaanhoidon.Itseäni pelottaa ja jännittää ensi viikolla alkava hoito.Lääkäri kertoi että tukka lähtee ja pahoinvointia ja väsymystä tulee ilmenemään.
Tunnen itseni tosi tyhmäksi ja luulen etten ole tajunnut kuinka vakavaa tämä on ja välillä kuvittelen että liioittelen ja suurentelen sairautta.Kaikki on käynyt niin nopeasti että luulen jossain vaiheessa herääväni pahasta unesta.
Hetki sitten rekisteröidyin tälle palstalle ja lueskelin keskusteluja en oikein tiedä kenelle olisin vastannut vai oliko minun pitänyt aloittaa oma keskustelu.Valtavasti kysymyksiä pyörii päässä ja sielä ei mikään ajatus tunnu löytävän omaa paikkaansa.
Hiuksia koskevan keskustelen luin myös,olisin kiinnostunut kokemuksista onko mitään erityistä yritystä etelä-suomessa jota suositellaan näissä tapauksissa?
Paljon positiivisia ajatuksia ja voimia kaikille apua tarvitseville.
Terveisin PAP
- Sairastunutpap
- Re: Sairastunutpäivänsäde
- Re: Sairastunutyasmin
- Re: Sairastunutrova
- Re: SairastunutKarhutar
- Re: Sairastunutkaali
- Re: Sairastunutkaali