Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: caelyx-hoito
Moi! Mä olen saanut caelyx-hoitoa yhdistettynä muistaakseni karboplatiiniin. Sain noita(kin) lääkkeitä sen verran monta kertaa etten enää tarkkaa lukua muista. Sivuvaikutuksena tuo kombinaatio teki minusta todella voimattoman ja yleiskunto romahti oikein kunnolla. Kaikenlaiset säryt kuuluivat asiaan ja suolisto meni ihan sekaisin. Mutta ehkä jälkikäteen ajatellen yksi suurimmista oireista oli tuo loputon väsymys ja voimattomuus. Lisäksi luuydin ei enää tuottanut verisoluja joten Neulasta hoito aloitettiin.Suosittelen että paneudut kunnolla ihosi hoitoon ja etenkin jalkapohjien ja kämmenien hoito on tosi tärkeää. Iho-ongelmia ei tule heti vaan itse aloin huomata muutoksia 6-7 kerran jälkeen. Viimeisin hoito annettiin 10/06 ja edelleenkin minulla kuoriutuu ihoa jaloista. Sain myös outoa ihottumaa käsivarsiini ja kylkiin. Hoida ihoasi tunnollisesti ohjeiden mukaan, älä peseydy liikaa, älä sauno liikaa, älä lotraa veden kanssa, rasvaa itseäsi, älä pidä tiukkoja puristavia vaatteita. Siinähän noita kieltoja jo olikin ;) Kysy ihmeessä lisää jos haluat.
- caelyx-hoitoeerika
- Re: caelyx-hoitokikiki
- Re: caelyx-hoitoeerika
- Re: caelyx-hoitokikiki
- Re: caelyx-hoitotoiveikas
- Re: caelyx-hoitotoiveikas